• Imprimeix

Informe de trucada per a tràmits legals

 En cas que ho necessitis per a un tràmit legal (per exemple, un judici), pots demanar un informe de trucada per diferents vies:

 
1.- Mitjançant l’adreça electrònica info112@gencat.cat, adjuntant el document annex document annex signat i fent constar una adreça postal on enviar l'informe original per registre de la Generalitat.

2.- Mitjançant la tramitació en línia a Tràmits gencat de la Generalitatl, a l'apartat "Sol·licitud d'informe d'una trucada d'urgència al telèfon 112", al següent enllaç.

3.- Presencialment en els següents punts de tramitació. Pots consultar els punts de tramitació al següent enllaç.

 
Protecció de dades

En compliment de l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades personals que faciliteu seran incorporades al fitxer “Peticions d’informació (consultes, queixes, suggeriments, agraïments)”, del qual és responsable el Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya, amb la finalitat d’identificar i gestionar les sol·licituds d’informació de la ciutadania (consultes, queixes, suggeriments, agraïments) en relació amb les trucades realitzades per ella al servei 112 i de les respostes donades pel CAT112. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, oposició i cancel·lació mitjançant un escrit, acompanyat del vostre DNI, adreçat al Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya, c. Diputació 355, 08009 de Barcelona, o a través de l’adreça de correu electrònic info112@gencat.cat.

Data d'actualització:  13.06.2017