• Imprimeix

Informe de trucada per a tràmits legals

 En cas que ho necessitis per a un tràmit legal (per exemple, un judici), pots demanar un informe de trucada per diferents vies:

 
1. Mitjançant l’adreça electrònica info112@gencat.cat, adjuntant el document annex document annex signat i fent constar una adreça postal on enviar l'informe original per registre de la Generalitat.

2. Mitjançant la tramitació en línia a Tràmits gencat de la Generalitatl, a l'apartat "Sol·licitud d'informe d'una trucada d'urgència al telèfon 112", al següent enllaç.

3. Presencialment en els següents punts de tramitació. Pots consultar els punts de tramitació al següent enllaç.

 

Informació bàsica sobre protecció de dades

Identificació del tractament: "Peticions d’informació (consultes, queixes, suggeriments i agraïments)".

Responsable del tractament: Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya.

Finalitat del tractament: Identificar i gestionar les sol·licituds d’informació a la ciutadania.

Legitimació: Consentiment de l’interessat pel tractament de les seves dades per donar resposta a la petició d’informació.

Destinataris: Es preveuen comunicacions de dades al departament d’Interior de la Generalitat de qui depèn aquest Centre.

Drets de les persones interessades: Sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament, així com revocar el consentiment mitjançant un escrit, acompanyat del vostre DNI, adreçat al Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya: c. Diputació 355, 08009 de Barcelona o a través de l’adreça de correu electrònic dpd.interior@gencat.cat

Informació addicional: Si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar la informació addicional del tractament.

Data d'actualització:  25.05.2018